Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

fredag 5 februari 2010

Ett nytt kapittel tar vid

- Ett nytt kapittel tar vid. Den 3/2-2010, fick jag ett nytt arbete att prova på en dag. Dagen flöt på och jag kände inga konstigheter. Det kändes riktigt bra, jag har en lön jag är nöjd med och det finns jobb. Det är nu jag kan hävda att jag har hittat rätt, visserligen är det golvslipning med i bilden, men vad gör det, jag trivs, har en lön, det är ju det som är det viktigaste, nu kan jag koncentrera mig på att göra de jag kan bäst- Golvslipning.
Jag har alltid sagt att jag vill göra något nytt... De har jag skrotat efter att jag nästan gått i personlig konkurs nu i Januari.
Allt tack vare de nya reformerna i sverige. Men nu har jag ett arbete jag är nöjd och avslappnad med, låt nu bara tiden rinna på, jag tänker INTE satsa på något annat, ifall de inte händer saker som gör att företaget måste banta på anställda. Mitt mål är nu att vara kvar, kvar o kvar o kvar sen dör jag, när jag är 100 år ;)
En ny ERA har startat i mitt liv, ett nytt kapittel tar vid denna tid på året.
Låt boken alldrig ta slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!