Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

söndag 7 februari 2010

Rånade med Burka


- Nu har det hänt, det som jag befarat. 2 män rånade och bar Burka. Detta hände i Paris. Jag länkar SvD.




- Detta är förskräckligt, och naturligtvis mycket olyckligt eftersom denna händelse ger efterspel till att fler länder väljer att förbjuda Burka just pga säkerhets skäl, vilket är förståeligt.

Vem som helst kan gömma sig under en burka och som i detta läget, bära en bomb gömt under, vem vet vad som händer här näst när någon med burka stiger in i SEB eller Nordea imorgon eller någon annan dag, jag vill inte vara den som är inne i banken då iallafal.
Eller?
Så allvarligt så förstår jag inte reinfeldt när han tycker att burka är så bra att ha i sverige. Typiskt Reine att komma med dåliga idèr, så typiskt, men de e ju därför sverige e på fall, just för hans typiska idèr som han fått i rullning.
Nä vi måste värna om våra barn...
NEJ TILL BURKA tyvär. Inget emot er som bär det, men jag har barn o jag vill inte leta delar på gatan av mina barn efter att nån fått för sig att göra ett attentat.
Jag är inte rasist, bara logiskt tänkande.

1 kommentar:

  1. Hej! Nej till burkan naturligtvis för man ser ju inte vem det är.

    SvaraRadera

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!