Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

lördag 13 februari 2010

Man lär sig så länge man lever...

Fredagen kom och gick, man gick till jobbet och åkte hem.
Trött blev man trots att de var en lugn dag, underhålls oljning i norrtälje o så vaxning av furu senare. Stekte pankakor, eller som sonen skulle säga, Pangkakor, i fredags, nej lördags var det nog...
Tog ett annat recept just för att prova, för de måste man ju ibland. De blev hyffsat faktiskt.
Idag var det melodifestivalen, såg ni vad Molly tjöt.... De var ju inte av nån konstig anledning, de e ju hennes boyfriend liksom.
OS går förfullt, såg att jag kan köra de på min mobil via SVT`s play app :D....
Tror inte sverige lyckas ta så värst mycket medaljer i år, men man vet inte, hoppas dock att herrarna och damerna i Hockey tar medalj, GULD då.
Jag har rätt många funderingar som passerar mig nu förtiden, som att när man ska ta sig till kyrkan igen o när är firma bilen färdig o när vinner man den där drömvinsten o så, inget allvarligt asså.
Mätt är jag med, gjorde pizza idag, köpte ett färdigt pizza kit o skar upp skinkan o hacka champuisarna lite lätt. De goaste e när man steker till lök o paprika, fyyyy va gott.
Prova den hitten.
Nu e de bra för mig för en stund här på bloggen.
Hajpa hajpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!