Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

onsdag 27 januari 2010

Är man stor, ska man va snäll

-Min son kom hem idag, han hade dåliga nyheter. Viktor hade varit elak, han hade tagit mössan och sagt att han ska "dö". Sen skulle han bli rik.
Vad säger man om sådant här beteende? Svagt, och ynkligt med tanke på att Viktor går i 8:an!!!! Och min son i 2:an!!!
Han fick sin mössa tillbaka efter att fröken hade tagit sig en pratstund med Viktor.
Detta är ett vanligt beteende i skolorna, synd o tragiskt. Man undrar ju hur vissa föräldrar lär upp sina barn? Jag lär mina söner att inte vara taskig o mobba etc... Är jag ett föredömme? Nej anser jag, de e självklara saker man lär sina barn, att ta hand om samhället, istället för o själpa.
Samhället är VI, och vi är alla ansvariga för att de hjulet ska rulla.
Är jag vrickad som tänker sisåhär??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!