Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

söndag 31 januari 2010

Mycket för kosingen

-Man kan få mycket för pengar faktiskt dessa dagar. Tittar man lite djupare i glaset så hittar man guld kornen.
När det gäller mobil abbonemang så anser jag att operatören "3" har den bästa och prisvärdaste alternativet. Man kan även trixa sig till en billigare mobil telefon, och då menar jag bortot 1000 kr billigare, genom att ta ett abbonemang t ex på Tele2 där man får telefonen för en viss summa, då tänker många att jag ska väl inte ha 2 abbonemang? Men om man ser på den totala summan så kan det bli 1000 lappen billigare att ta telefonen på ett annat abbonemang och skaffa bara abbonemanget där man vill verkligen vill ha ett abbonemang. e abbonemanget man tar på den andra operatören kan man bara låta ligga eller så väljer man att ha 2 abbonemang.
Detta har jag gjort och jag kom undan med ca 1000 kr billigare med min N97:a, och jag tog bara ett abbonemang hos "3". Nu har jag givetvis räknat in vad mitt Tele2 abbonemang kostar i mån i denna 1000 lapp, och fortfarande är det billigare än att jag hade tatt den telefonen hos "3".
Värt att tänka på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!