Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

måndag 25 januari 2010

Ett spadtag går sist i kön

-Jösses idag har man inte fått mye till gjort, bytt i sängarna och varit i pulka backen och sen varit i apoteket nere i byn. Lite friskande med medicin, de gör susen så här i dagarna. Kallt de e ute, och jag funderar mycket på hur jag ska vinkla min nästa sång, vad ska sång texten handla om, jag har visserligen en text färdig, men vet inte om jag kör den... Mmm mycket med de där med musiken, jag vill ju utvecklas för varje låt jag gör. Måste köpa en ny Mic med, vet nån något pris (bra pris) på en bra mic som man kan koppla till datan, så hojta till.
Trött annars idag, retar mig fortfarande på Reinfeldt o sjukreformerna o allt vad de heter.
Undrar om Saab läggs ner eller köps upp? Tror de köps upp sen läggs ner... Tyvär.

1 kommentar:

  1. Hallojs. Vad skoj att höra från dej. Har lagt till din nya adress i min favoritlista. Hoppas allt är bra. Clas Olsson har väldigt bra micar till bra priser. Lycka till.
    Kramen

    SvaraRadera

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!