Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

onsdag 20 januari 2010

Senaste i raden

Mitt senaste verk, det är till min vackra sambo, trott eller ej så är hon den som inspirerat till denna sång där jag sjunger. Jag brukar ha lite småtjyvens för mig mot min familj, detta är ett verk av småtjyveri, men , MEN det är av stoooor kärlek jag gjorde den låten.

Text o musik: JAG... Som vanligt.....
Låten: "Min fru har värk"

2 kommentarer:

  1. Läste inne hos Kaffehörnan om dig å din sida så jag tänkte kika in......

    SvaraRadera
  2. klart jag läser vidare fast här , just nu himmla trött varit igång sen halv nio och ska intervjuas imorgon av gotlands bilagan för njurföreningen kl 14.00 de tyckte jag o min blogg en inspiration för de som sjuka , kram justine

    SvaraRadera

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!