Donate money for my music production PLEASE!

Eyes only, only for members!

Webvoter
Will Elin have make up sex with Tiger?

Play my music here

tisdag 26 januari 2010

Torrents by me

-Jag har funderingar på att lägga ut min musik som torrenter... Jag får se, jag måste ha bättre material innan jag gör det. Mycket fattas fortfarande. Man leker ju fortfarande o mixtrar o testar med programmet. Men när allt kommer omkring så kommer jag att vässa spetsen och göra allt så perfekt som möiligt, de kommer ta tid att göra sen en låt. Man e bara så petnoga ibland så man kräks....
Basshunter gjorde de via torrents, så då tänker jag, why not me? Han använde ett enkelt musik program.
Vi får se, allt är långt ifrån fädigt och de finns mycket kvar på den fronten, men jag närmar mig sakta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Keep your language clean, we all wanna read pleasent comments, Thanx!